14 september 2008

Ettan

Nu har jag officiellt gått från nollan till ettan. Det är intressant att även detta är tillsynes binärt, eller så är det bara ytterligare ett tecken på miljöskada.

Trots att jag mådde illa större delen av dagen och hade ont i halsen så lyckades jag klara av dagen. Först en arbetsdag á sju timmar, sedan snabbt hem för att duscha och byta kläder för att så fort som möjligt bege mig mot Chalmers. Där var det finsittning och FestU. Det var trevligt, även om jag ställde mig frågande till den upprymdhet alá "vi har slutat nian" som en stor del av min klass verkade uppleva av att ha genomlevt de första 2% av vår studietid.

I mitt allmänt ömkliga tillstånd så tillbringade jag bara cirka en och en halv timme i det 8-barer-och-6-dansgolv-stora kårhuset innan jag fick skjuts hemåt av min kära flickvän.

Idag har tillbringats med att försöka ta tag i Skivsamlingens utveckling samt hitta ett spel som jag och Jeppe kan fördriva tiden med. Imorn blir det däremot tidig uppstigning för att labba. En stor dag, mitt första obligatoriska moment (undantaget introkurser) på Chalmers.

Just nu: New Young Pony Club - The Bomb

Inga kommentarer: