28 oktober 2008

Blast from the Past! #2

Uppenbarligen så var jag en väldigt annorlunda person back in the day (2005). Hela den perioden är ju något av en polkaskimrande spritdimma. Uppenbarligen umgicks jag med människor som hade negativt inflytande på mig. Jag försöker dock förgäves hitta ärren efter det inskurna namnet..

> > >FRÅGOR OM MIG!
> > >>DU fyller i svaren på frågorna om MIG, och skickar tillbaks
> > >>det till mig. Men, skicka först ut ett tomt formulär till dina
> > >>polare så de kan göra detsamma för dig. Var ärlig - de är mycket
> > >>roliga att få tillbaks! Du får kanske reda på något du
> > >>inte visste om dig själv. Det tar bara ett par minuter... så tveka
> > >>inte!
> > >>
> > >>LYCKA TILL! haha. =)
> > >>
> > >>1. Mitt namn: Emil Azon
> > >>2. Var möttes vi första gången? Mickeys bordell
> > >>3. Vad tror du mitt andra-namn är? Mickey
> > >>4. Hur länge har du känt mig? Sommaren -69
> > >>5. Hur väl känner du mig? Inte så bra.
> > >>6. Hur känner vi varandra? Ett one-night-stand.
> > >>7. Det roligaste jag har sagt till dej? "Tja"
> > >>8. När du såg mig, vad var ditt första intryck? Grymt söta öron
> > >>9. Dricker helst? Bröstmjölk
> > >>10. Födelsedag? 30 februari
> > >>11. Hårfärg? Fräsch
> > >>12. Ögonfärg: Fräsch
> > >>13. Ser jag bra ut? Fräsch
> > >>14. Har du nånsin varit kär i mig? Jag skar in ditt namn i min arm en gång.
> > >>15. Vad är en av mina favorit sysselsättningar? Offra barn och träffa killar
> > >>16. Kommer du ihåg något av det första jag sa till dig? "Jag älskar mig själv över livet".
> > >>17. Vilken sorts musik lyssnar jag helst på? Skatepunk
> > >>18. Vad är min bästa sida? Att du är bra på att spela skatepunk
> > >>19. Är jag blyg eller framåt? Full mest.
> > >>20. Skulle du kalla mig rolig? När du har supit, annars är då rätt trist.
> > >>21. Är jag en rebell, eller följer jag alla regler? Följer alla regler.
> > >>22. Några speciella talanger? Hembränning
> > >>23. Vilken är min favoritfärg? Vodka-transparent
> > >>24. Vilket är ditt bästa minne med mig? När du bjöd på sprit imorse
> > >>25. Vilka tre ord beskriver mig bäst? Vodka, Absolut-sprit, äppelcider

Inga kommentarer: