22 oktober 2008

Blast from the Past!

Det måste varit precis innan varenda person skaffade blogg som dessa mail cirkulerade. Vilka tider! Här är det svar jag fick som jag vill påstå sammanfattar min personlighet anno 2005 bäst; kraftigt berusad, polkadansande och temperamentsfull aids-kämpe.

On 5/11/05, ---- ----------------- wrote to me:
> >FRÅGOR OM MIG!
> >>DU fyller i svaren på frågorna om MIG, och skickar tillbaks
> >>det till mig. Men, skicka först ut ett tomt formulär till dina
> >>polare så de kan göra detsamma för dig. Var ärlig - de är mycket
> >>roliga att få tillbaks! Du får kanske reda på något du
> >>inte visste om dig själv. Det tar bara ett par minuter... så tveka
> >>inte!
> >>
> >>LYCKA TILL! haha. =)
> >>
> >>1. Mitt namn: Bränsle
> >>2. Var möttes vi första gången? Sovjet 89
> >>3. Vad tror du mitt andra-namn är? Uenen
> >>4. Hur länge har du känt mig? 1000 (tusen) år
> >>5. Hur väl känner du mig? Mest väl
> >>6. Hur känner vi varandra? Poltisk ideologi
> >>7. Det roligaste jag har sagt till dej? "Jag är full"
> >>8. När du såg mig, vad var ditt första intryck? Full
> >>9. Dricker helst? dig full
> >>10. Födelsedag? När döden skiljer oss åt
> >>11. Hårfärg? Kissfärg
> >>12. Ögonfärg: samma
> >>13. Ser jag bra ut? Verkligen
> >>14. Har du nånsin varit kär i mig? Ja
> >>15. Vad är en av mina favorit sysselsättningar? Supa
> >>16. Kommer du ihåg något av det första jag sa till dig? "Du ska dö ditt svin"
> >>17. Vilken sorts musik lyssnar jag helst på? Polka
> >>18. Vad är min bästa sida? www.uensite.tk
> >>19. Är jag blyg eller framåt? båda
> >>20. Skulle du kalla mig rolig? Jag skulle kalla dig för Yvonne
> >>21. Är jag en rebell, eller följer jag alla regler? REBELL!!!
> >>22. Några speciella talanger? Du hjälper aids-sjuka
> >>23. Vilken är min favoritfärg? kissfärg
> >>24. Vilket är ditt bästa minne med mig? Sovjet 89
> >>25. Vilka tre ord beskriver mig bäst? söt, rebell, kaffesugen
> >>
> >>Ha det så roligt!! =D

Tack
> >
>

2 kommentarer:

Emil Oskar sa...

HAHAHAHAHA Emil anno 2005 var en komisk SOB!!!

e.brannstrom sa...

Verkligen! Du har gått ner dig lite, mer skämt om sovjet och att vara full, om jag får be!!